Modano: Unge herr Edfeldt är väl tidig att räkna bort från att bli kunna bli en god till bra SHL-spelare om några år. Lite lagom antal minuter så får vi se om han senare i vår eller i höst visar att det går åt rätt håll.
Däremot är det ju galet att tycka det vore bättre att nu matcha honom 20 min i stället för sheriffen när vi går kort på backar. Några stora loggtider är han då rakt inte klar för ännu.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Däremot är det ju galet att tycka det vore bättre att nu matcha honom 20 min i stället för sheriffen när vi går kort på backar. Några stora loggtider är han då rakt inte klar för ännu.