Charlie2: Ja vi har tappat allt i försvarsspelet med följd att anfallet blir lidande också för att de känner en osäkerhet om det blir ett pucktapp och kontring. Backarna blir ängsliga och forwards blir rädda.
Föresten, var det inte en tränare som sa att det är omodern att skymma målvakten och speciellt vid PP? Konstigt att alla andra lag skymmer målvakten och helst med två spelare medans Timrå skymmer inget.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.