Sputnik: Skulle dock vara lite mysigt om det kom ut nått "håll käften" rykte i media som sägs vara klar för Timrå nästa säsong, gärna nån riktigt spetsig back!
Kedja EP- Hanzl - Dahlén verkar vara en lite märklig uppställning, blir det inte lite mycket av det goda och lite för lite kämpa och kraft i den kedjan speciellt när man inte har backar som kan ta det jobbet. Klart är att om man får rull i anfallet med de så blir det nog bra men så blir ju inte varje byte, tja vi får se. Lander ner i hierarkin tror jag inte att meningen är utan snarare att det ska bli en riktigt tung kedja som kan hålla ett tryck på motståndarna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.