DenRöda: Jag hoppas det, saknar Lyytinens snabba uppspel och hade gärna kompletterat där. Känner att vi är för långsamma ut ur egen zon och att det är det som gör att vi inte riktigt får någon fart i anfallen
+ 4
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte