EXPLORERSMÅLAND: Tankar kring detta? Precis som tidigare nämnt här vore det nog bra att dra ihop hemvändar-kedjan igen då den faktiskt var topp i serien under en lång period, samtidigt som Petterson ser helt menlös ut i andra formationer.
Sen tycker jag även HHH-kedjan spontant är ganska välbalanserad på pappret.
Mieho - Andersson - Walli Känns som en kedja som borde vara förjävligt jobbig att möta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tankar kring detta? Precis som tidigare nämnt här vore det nog bra att dra ihop hemvändar-kedjan igen då den faktiskt var topp i serien under en lång period, samtidigt som Petterson ser helt menlös ut i andra formationer.
Sen tycker jag även HHH-kedjan spontant är ganska välbalanserad på pappret.
Mieho - Andersson - Walli
Känns som en kedja som borde vara förjävligt jobbig att möta.
Dahlen - Lander - Petterson
Halloran - Hanzl - Hartmann
Mieho - Andersson - Walli
Alvarez - Lundin - Pääjärvi
Boyce
Erixon - Rindell
Lyytinen - Strömberg
Svensson - Eronen
Stenqvist