Sputnik: kan någon här bara komma med den verkliga anledningen till att halloran är petad TOTALT? Det är svårt att förstå. De här med defensiven kan inte ha med något att göra alls. Något är skumt
{10040}: Kan tänka mig att det skickar en hel del signaler till laget, kämpar man inte i varje byte kan man hamna på sidan oavsett vem det är.
Tycker Timrås största problem inspelare just nu är stenqvist. Tycker inte han gör rätt i nästan nåt han gör, tar hellre in edfeldt o sätter typ bredvid en strömberg som kan agera som en vis mentor.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.