1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2450890

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Jag måste bara bikta mig med att jag trivs väldigt bra med MPS i laget, och har gjort hela tiden. Hans tyngd i kombo med påstådda låga lön tycker jag är perfekt för en spelare i de lägre kedjorna.

Skål på er!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
{9908}: håller med om MPS, han tar steg för varje match. Oerhört jobbig för motståndarna! När det gäller Hallonet så är han gudabenådad att se i vänskapsmatcher. Nu när det börjar smälla är han en säkerhetsrisk! HA säger jag, där kan han snurra runt runt!

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Halloran ut
vem vill vi ha in ? 😃

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer