1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2451396

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jo det är en fråga, eftersom att han har utgående med oss efter säsongen och lär inte förlänga. Har hört saker från folk i stan om att han och hans tjej inte trivs så bra, vilket förklarar varför han vägrar köra sommarträningen med laget och drar hem till Stockholm istället. Är själv inte jättesugen på att förlänga om vi går upp.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10015}: Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte Bernhardt kommer ansluta till Timrå efter säsongen. Vore jätteskumt i och med att vi slog ut, hela djurgården. Hans favvolag. Och att det är lite känsligt att gå mellan Modo och Timrå samt vice versa.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer