Marodören: Ja men "problemet" är ju att det redan kommit ut i media att vi är i förarsätet för att signa Bernhardt om Modo inte går upp. Sånt brukar stämma rätt bra. Hoppas bara att Bernhardt är en ruskigt billig lösning som inte äventyrar det ekonomiskt att kunna gå på mer spets på backsidan. Nu har det väl dock kommit ut under säsongen att Kapanen varit på Joulevi, så förhoppningsvos är han på den hyllan och letar inför nästa säsong.
Bernhardt, Klassback plus en back utav Lyytinenklass in till nästa säsong och jag känner mig ändå rätt trygg.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas bara att Bernhardt är en ruskigt billig lösning som inte äventyrar det ekonomiskt att kunna gå på mer spets på backsidan. Nu har det väl dock kommit ut under säsongen att Kapanen varit på Joulevi, så förhoppningsvos är han på den hyllan och letar inför nästa säsong.
Bernhardt, Klassback plus en back utav Lyytinenklass in till nästa säsong och jag känner mig ändå rätt trygg.