Inlägg: 2451434
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Meduza: okej han gör mycket poäng, men hockey spelas i två zoner. Det finns alldeles för stora defensiva brister. Om vi skulle ta nå back från Modo så skulle det isf vara Ingman. Men det är tveksamt om han skulle bli något annat än sjunde åttonde back!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Hans skridskoåkning och defensiva brister skulle kunna vara en anledning.
+ 3
Förklara för mig varför HA:s stjärnback nr 1 inte på några villkor skulle duga hos oss?
Finns ju hur många spelare som helst som gått från HA till SHL och gjort succè!