{7043}: Så han är dålig på rören? Ja, det är ju ingen vidare bra egenskap. Men han vet hur man gör mål iallafall! Blir ju lite en chansning, men till rätt kostnad borde det väl kunna va värt risken? Om det inte blir bra, får han väl få gå tillbaks till HA igen? Lagen där tar säkert gärna emot honom, blir "huggsexa"?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men han vet hur man gör mål iallafall!
Blir ju lite en chansning, men till rätt kostnad borde det väl kunna va värt risken?
Om det inte blir bra, får han väl få gå tillbaks till HA igen?
Lagen där tar säkert gärna emot honom, blir "huggsexa"?