1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2451786

Sv: Apropå nånting...
{9037}: går inte Modo upp med det här laget så kommer dom aldrig gå upp.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag tycker fortfarande att de saknar slutspelskaraktärer i laget. Men vi får se. Det går ju 10 Woods på en Rahimi i ett slutspel tex.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Exakt så känner jag också. Tyvärr är Löven ivägen nå jävulskt som vanligt

Sv: Apropå nånting...
{297}: Hold my beer ;-)

Sv: Apropå nånting...
{297}: Är man stark måste man vara snäll.
Uppladdat:

500x0-8be76e67-ccb3-4cc2-83ba-d863097f9a59.jpeg


Sv: Apropå nånting...
{297}: största risken är väl att dom pajar laget med alla sena värvningar. Som typ Leksand när dom köpte sina supertyskar och blev sämst och svepta med 3-0 i matcher.
Lite svårt att se det desperata modolidbehovet av spets när man gått som en ångvält genom serien.
Men men.

Halloran tror jag dock kommer att passa ypperligt i HA. Mindre struktur, större ytor, mer förlåtande om det drälls med puckar längs linjerna. Bör bli en del poäng.
Frågan är väl hur han hanterar ett tätare slutspel. I Timrå trivdes han ju betydligt bättre med försäsongsintensiteten än seriespelet, om man säger så. Och han utgjorde väl en rätt slätstruken figur ifjol när Öret slutspelade.

Nu hoppas vi på ett snabbt affärsavslut, så att Kapanen kan shoppa. Någonting med lite näsa för mål vore trevligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.