+ 8
Inlägg: 2451822
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Svårt att veta vad som är gnäll.
Kan ju varit lovad en offensivroll, ruttnat när han får lira i tredje utan chans till rotation eller testa i första igen. För handen på hjärtat hade inte EP förtjänat att i någon match få ta ett steg ner och testa någon annan i första?
Kanske han ser det som så att hur bra han än spelar får han ingen chans och vissa kan göra dåliga matcher utan konsekvens.
Vill minnas att han var rätt het när han lirade med Lander och EP i början.
Svårt att veta vad som är gnäll.
Kan ju varit lovad en offensivroll, ruttnat när han får lira i tredje utan chans till rotation eller testa i första igen. För handen på hjärtat hade inte EP förtjänat att i någon match få ta ett steg ner och testa någon annan i första?
Kanske han ser det som så att hur bra han än spelar får han ingen chans och vissa kan göra dåliga matcher utan konsekvens.
Vill minnas att han var rätt het när han lirade med Lander och EP i början.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: HV71 hade väl dubbla budgeten mot nästan alla HS-lag , men visst , det funkade ju
+ 1
Håller med om Modo men samtidigt vill dom väl gardera sig för att ha så många vapen som möjligt i ett slutspel. Förra året fick dom väl stjärnan skadad och den där Woods blev ju runtkastad som en vante. Dom har gjort läxan, dom behöver fler strängar på sin lyra. Sen köper jag Leksands-argumentet men tittar man på löven som varje år köper ihop ett lag så tycker jag dom kommer närmare och närmare ett avancemang så helt fel strategi behöver det inte vara. HV71 gjorde ju samma sak och där gick det hela vägen.