Puckat: Vad ska han säga? ”Ja alltså vi har förstått att han verkar svinträlig rent personlighetsmässigt men det är en risk vi är villiga att ta. I krig och avancemang finns inga regler hehe”. 😅
Men skulle han på något sätt outa någon i Timrå som klandervärd vet man ju att det är något Halloran och/eller agent sagt så kan väl finnas något juicy som kommer fram.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men skulle han på något sätt outa någon i Timrå som klandervärd vet man ju att det är något Halloran och/eller agent sagt så kan väl finnas något juicy som kommer fram.