{9633}: Tycker dock det kan stirras lite för blind på den, tex alvarez förra året fick chans på chans i top kedjor, lyckades inte skapa mycket. Då anser jag att jaha ja men då vet man hans nivå och vad han räcker till ( 4e, vara jobbig och stå framför kassen i pp) Walle däremot verkar ha fått en stämpel att han tillhör de lägre kedjorna och jag hade gärna sätt han ihop med tex, dahlen hanzl. Första linen med pettersson, lander och hartman.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.