Synct: LaLeggia är en av de bästa offensiva backarna i SHL ja, men ofta katastrof bakåt och till ett för dyrt pris. Jag tar hellre en stabilare back bakåt än Bernhardt.
Zäta75: LaLeggia lyfte väl lika mycket lön som både Lennström och Pudas? Rätt talande om Kapanen ville bryta kontraktet där i så fall. Nubbens dyra kontrakt som har varit ett sönke för detta lagbygge från början.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer