1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2452669

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: LaLeggia lyfte väl lika mycket lön som både Lennström och Pudas? Rätt talande om Kapanen ville bryta kontraktet där i så fall.
Nubbens dyra kontrakt som har varit ett sönke för detta lagbygge från början.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Börjar bli lite orolig på hur vi bygger backsidan. I Bernhardt får vi ännu en seg back. Hade hellre sett att vi försöker bygga den mer rörlig och skridskostsrk, en mer modern backsida helt enkelt. Tycker detta skvallrar lite om att en sån som Eronen inte är med i nått framtidsbygge iaf. Stenqvist räknar jag också bort.

Erixon - NY
Lyytinen - Bernhardt
Strömberg - Rindell
Svensson - NY/Edfeldt/Eronen

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer