1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2452704

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: De e just de jag menar med Anderberg kostar kanske inte så mkt men de jag sett så jobbar han hårt och som sagt skjuter hårdare än en häst sparkar!! Bara titta på statsen hur många mål han gjort från blå kanske bara behöver en bra lekkamrat som sätter upp honom för direkt skott jag tror han skulle passa i Timrå som back i andra pp!!!🇺🇿🇺🇿

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Anderberg är väl klar för Oskarshamn nästa år?

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Ja vi behöver backar som har bra skott och som får puckarna på mål tex från blå linjen. De är något vi saknat och få se Rindell förra matchen knäppa in just ett sådant mål, efterlängtat!

Vad är rykten spekulationer tankar om de blir en värvning innan fönstret stänger i februari?

Röd och Vit Hockey Dynamit!!
Uppladdat:

500x0-polish20230112175311052.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.