Gooode: grejen med Lagegga var att det alltid hände grejer när han var på plan! Både framåt och bakåt! Anser att Lyytinen är ett mycket bättre val, och Rindell kan bli ett lika stort hot framåt med lite mer utveckling!
Tom Topp: Rindell som har goda förutsättningar bli top 4 back en längre tid i Timrå, ung med stark och rätta viljan bara vilja bli bättre, tex bara plus ha sina äldre landsmän vid sig med mera. Med rätt inställning från han och laget tror jag de blir lyckat
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.