Rico01: Hahaha var 100 på att han var jänkare 😂 Nå, same same but different då. Förändrar inte att jag inte tycker han känns vare sig utvecklingsbar eller särskilt spännande. HA är förmodligen rätt omgivning för honom även om han nu tycks tro annat. Och uppenbarligen även Kapanen. Jag hoppas vid Gud att Modo går upp så vi slipper honom
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nå, same same but different då. Förändrar inte att jag inte tycker han känns vare sig utvecklingsbar eller särskilt spännande. HA är förmodligen rätt omgivning för honom även om han nu tycks tro annat. Och uppenbarligen även Kapanen. Jag hoppas vid Gud att Modo går upp så vi slipper honom