Inlägg: 2455595
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
{9908}: Jag hade inte köpt en lösbiljett idag om jag inte hade haft årskort, det kan jag erkänna(och jag älskar att gå på hemmamatcher), just pga alla stigande kostnader såsom el och bolån osv. Klart pengar finns till biljetter, men då allt stiger i en rasande fart så hade inte jag prioriterat det när jag kan se matchen på tvn. Men som sagt, alla är vi olika och det är ju helt omöjligt att sia om det är just därför det ser ut som det gör hos andra supportrar.
+ 6
När det var katastrofsiffror mot Rögle (för ett lag som låg 6a och hade chans att rycka vid strecket), då skylldes det på årets fattigaste månad, indexhöjningar och för många hemmamatcher på kort tid. Samtidigt har ett lag som Brynäs nästan fullsatta siffror trots att de kämpar om negativt kval.
Den här satsningen vi gör nu som det talas om i alla kanaler och som det finns stenhårda förväntningar på verkar bara gälla spelarna på isen, i alla fall sett till senaste veckor.