1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2456334

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Vi blir väldigt passiva och spelar på ledning, parkerar bussen likt Kristianstad.
Me no like

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Alvarez förtjänar sitt hattrick så jävla mycket!! <3 <3 <3

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Charlie2: Alvarez hattrick tack för kaffet!!!

Trodde aldrig jag skulle få se Alvarez göra 3 mål i en match

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Charlie2: Inget fel att spela på ledning, men vi har en del att jobba på för att göra det på rätt sätt. Utnyttja och spela smart när motståndarna behöver trycka på framåt och chansa lite istället för att få pyspunka och pappsyke fast man är i förarsätet.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Taget!

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
4 mot 4 nu

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.