Villervalla: Den här säsongen har Alvarez absolut varit nyttig. Det funkade verkligen inte för honom förra säsongen dock.
Men en för stor offensiv roll och det otydliga ledasrskapet förra säsongen funkade det inte riktigt.
I ett slutspel kan han bli grymt nyttig i år!
Sen skulle jag nog fundera både en och 2 ggr över att förlänga med honom med tanke på ålder och lön etc. Beror lite på vad det finns för plats i laget till nästa säsong.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer