+ 6
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4948)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Ingen större idé att bry sig om andra lags resultat i det här läget. Skit i Oskars. Vi gjorde vårt jobb idag och har nu tre raka stabila segrar. Fortsätter vi på den inslagna vägen stannar vi bland topp 6. Tycker mest att det var kommentatorerna som haussade upp Linköpings inledning av den tredje perioden och snackade ner Timrå. Men det var väl för att försöka skapa någon slags spänning för de betalande Cmore-tittarna. Som TV4-tittare såg jag att det egentligen bara fanns ett lag på isen i princip hela matchen. Dock medveten om att det kan svänga oerhört fort i hockey och inte sällan genom rena tillfälligheter. Så, ja, vi var totalt överlägsna, men i värsta tänkbara fall kan man ändå tappa en match på bara några minuter. Det har vi sett förr.