Tikarn97: njut av möjligheten att sikta uppåt istället för ha ångest för ett kval som inte finns!! Vi har legat på övre halvan länge så nu går vi för topp fyra !
cloon: Har absolut ingen ångest för kval, men tråkigt är det att Växjö inte kan göra sitt jobb så vi får ett gap till topp 6 platserna, jag gick in med säsongen att jag var nöjd med om vi höll oss kvar och slutade på ingemansland, slutspel var en bonus, jag tror inget lag kommer vilja möta Timrå i ett eventuellt play-in/slutspel iallafall, högstanivån i laget är helt sjuk, men lägstanivån kan ju va riktigt kass också, upp och ner men ett lag har alltid svackor så är det bara! ;)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.