Oskars är i alla fall inne i en grym streak. Med undantag för matcherna mot oss. Vi har ju 9 av 9 poäng mot dem och 12-2 i mål. Så hoppas att vi ställs mot dem senare för då är de ett minne blott. Utan Juel till hösten dessutom. Sedan har de bara sina kärnkraftverk att skryta med.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Oskars är i alla fall inne i en grym streak. Med undantag för matcherna mot oss. Vi har ju 9 av 9 poäng mot dem och 12-2 i mål. Så hoppas att vi ställs mot dem senare för då är de ett minne blott. Utan Juel till hösten dessutom. Sedan har de bara sina kärnkraftverk att skryta med.