Tom Topp: Nyss sett klart matchen efter en heldag med innebandy i Husum. Risk för upprepningar nu då jag inte läst ikapp. Rindell känns som en hybrid mellan Kokko och Koskinen, kan bli bra. Gillar rörliga backar. Lander vill man man ha med sig när det blåser snålt. Dahlén, jag vad ska man säga, finns inte många som han nuförtiden. Märkte att Lytet öppnade höften han också i nått byte. Näe, hörrini, det här känns faan bra inför avslutningen. Alla som kan, nu djävlar ökar vi, det här kan bli bra
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.