1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2456710

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
DJ Hemp: Nubben såg man ju alltid ensam längs ner vid ståplats eller utanför arenan pratandes i telefon. Vilket av alternativen berodde på ställningen i matchen såklart. För egen del så är det Kapanen, Fredrik och Tommy som varit "tjenis" med en annan som bara är där på match eller käka lunch. Fredde riktigt trevlig måste jag säga. Elias Pettersson var annorlunda än övriga spelare då han alltid sade hej först när man träffade på honom på arenan. Han önskar jag ett extra gott i karriären även om han inte behöver det. Dahlén ganska lik där också. Nubben införde ju "förbud" mot huvudbonader i restaurangen och jag glömmer aldrig när 3-4 spelare från J20 gled in med kepsar och Nubben stod bakom dem och harklade lite så var kepsarna av direkt i ett nafs.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
{9037}: Det jag skrattade högt åt är att Kapanen kör Nubben-västen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.