DJ Hemp: Då kanske vi ses där .. brukar kika någon match då och då !
Inlägg: 2457165
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
cloon:
Hade varit trevligt. Var på många matcher den säsong Malmö gick upp, men efter det har jag nog bara varit där när Timrå stått för motståndet. Väl mött hoppas jag!
Hade varit trevligt. Var på många matcher den säsong Malmö gick upp, men efter det har jag nog bara varit där när Timrå stått för motståndet. Väl mött hoppas jag!