1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2458042

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
Nisse på Mon or: Lär inte ske i den här handlingsförlamade jävla klubben

OBS!!! Ironi OBS!! Ironi OBS!! Ironi OBS!!!

Fast det lär inte ske

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
Jag orkar inte, eller som Raskens Ida på plågad, utsvulten grötig småländska stönar när koa dött, barnen tappat bort sina signerade hockeykort och brunnen sinat:

- Ja tyar icke mer!

All förbannad glädje, framtidstro och positivitet på det här annars mer dysantropiska forumet, det känns fan som när de intagna baxat medicin-skåpet på psykavdelningens låsta avdelning och spontanknaprat nävar med roliga piller.

Besinna er! Bered en väg för ångest och elände!

Jag bettar min sista uppstekta pölsa på tvåsiffrigt i arslet för att få lite frid i svärtan;)

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
mikenomad: Så är ni lugna eller oroliga inför kvällens match?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.