Puckat: Vissa hissade nummer borde kanske gå att återvända?
Vad sägs om att spelare som får äran att bära exempelvis #8 också får en liten front-patch på matchtröjan med typ texten:
"Honor to #8 legend Timrå IK-Bulla"
Spelaren måste också läsa på hela historien om Bulla och Timrå IK och givetvis genomgå ett läx-förhör med RV innan denne eventuellt får godkänt och äran att bära nummer och batch.
Det skulle få engelska hovets utnämningar till Sir hit och dit att blekna;)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.