1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2458101

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
OlliJanne: Dom är pisslack på att vi klädde av djurgården hela vägen ner till strumporna..

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
hockeyärnice: Japp. Därför vi fick det skrattretande hånfulla jävla pisschema, som berättigade oss 6-7 mindre hemmamatcher efter halva säsongen än de flesta lag, samt att merparten av dessa lades i fattigjanuari inom ett spann av ett fåtal veckor när det väl skulle jämnas ut.

Inget lag var i närheten av vårt ojämna fittschema. Ser ingen annan rimlighet än att de bestämde sig för att vi fick bli svartepetter till förmån för de mer etablerade lagen. SHL är inte en rättvis liga, punkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.