+ 24
Inlägg: 2459140
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
Håkkybåkky: Ja had ja kunn had ja komm menn ja ä på hotell i Linköping ett par dar å på freda bli dä Ånges rabbuslingar i Saab Arena å sving huvve fram å tebaks 🤣
Ses vi där???
Å Sankt Bernharth vill ja se först innan ja yttra mä!!!
Sett för lite utav SuperAllsvenkan i år!!
Ses vi där???
Å Sankt Bernharth vill ja se först innan ja yttra mä!!!
Sett för lite utav SuperAllsvenkan i år!!
+ 3
Oavsett vilket tycke man har för Bojjan så förtjänar meste Timråiten genom tiderna en fullsatt ishall när denne ska hyllas!