DenRöda: Jao, men känns konstigt att Kapanen skull ändra sig nu när det nyligen blev "klart" att Bernhardt spelar i Timrå nästa säsong om Modo inte går upp? Verkar som att Kapanen ser nånting som en annan hobby scout inte ser. Jag har mer än gärna fel angående magkänslan jag har.
Vi har inte jättemycket utrymme att agera till nästa säsong. Men det är klart, får vi behålla Eronen, sen in med Bernhardt och en klassback så har vi ju mer "råd" att misslyckas med en förmodat billig Bernhardt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.