1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2460665

Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
LaZerLasse: Men hallå. Vi skjuter 43 skott och även om Ortio gör en bra match är majoriteten helt ofarliga. Första kedjan kan såklart inte lastas för allt, men är i det stora hela totalt ofarlig och får inte fast pucken så de kan komma till farligheter. Det är Lander som gör allt konstruktivt i den kedjan.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
Labban: Även fast vi skjuter 43 skott, där inte ens en majoritet vad bra så anser jag att Ortio var planens härförare.

Vill faktiskt sticka ut hakan och säga att om det varit en vanlig match hade vi gjort åtminstone 3 kassar i första.

Sen vill jag hålla med om dig angående Lander, det finns två spelare brevdvid honom som inte fungerar tillsammans helt enkelt. Men EP är inte enligt mig den som bör petas.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.