1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2460742

Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
Hade inte räknat med mer än tre poäng i detta dubbelmöte, men sättet på vilket vi tappade gårdagens match gör att man ibland bara hatar den här skitsporten. Sällar mig till den skara som tycker att vi gjorde Ortio bättre än vad han egentligen är genom att mestadels langa in plockpotatis. Störde mig som fan på det, men ännu mer på Johan Edlunds dåliga tänder. I övrigt saknar jag ord.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
DJ Hemp: Vi börjar bli giriga och bortskämda, ifjol hade vi varit överlyckliga över en 12 placering. Det svänger fort i hockey. Personligen är jag lättad och nöjd över att vi får spela ännu en säsong i finrummet och bygga vidare på nåt större. Men visst smakar ett slutspel mumma. 😋

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.