sargad: Jag menade räddningar under Klass A-chanser men det är tidigt på morgonen. Jag kikar igenom matchen i alla sekvenser som Timrå har puck i offensiv zon. Skriver ner allt ett excell-ark efteråt. Hobby-scout... hihi
Bara så ni vet har jag på morgonen ringt till Sköns församling, bett dem hälsa högre makter att de kan dra åt helvete, spottat i micen och slängt på luren. Någonstans måste man sätta ner foten för andlig påverkan. Finns ingen annan förklaring till att HV skrockar hem med 3 pinnar efter igår.
Hoppas de/den tar åt sig, reflekterar över att detta var alldeles för uppenbart och inte ok, samt ger oss lite tillbakakaka på lördag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.