vonDöbeln: "Och om han föredrar 58, så är ju den ledig i Timrå?"
Du får nog fråga Anton om du vill ha svar på varför han spelar med 58 i landslaget. Han föredrar att spela i 51 i Timrå, därför har han inte 58, det kan t.o.m jag svara på.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du får nog fråga Anton om du vill ha svar på varför han spelar med 58 i landslaget.
Han föredrar att spela i 51 i Timrå, därför har han inte 58, det kan t.o.m jag svara på.