Villervalla: När man läser detta känns det som att det varit ett större problem än vad jag och många har trott. Rautio har verkligen varit missnöjd. De säger att de inte vill uppleva detta igen.
Zäta75: Kan å andra sidan inte varit så kul för honom att få läsa i media att en annan målvakt är klar som ersättare nästa säsong samtidigt som man i princip aldrig får stå nån match.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer