Zäta75: Han gjorde drygt 70 matcher i Ånge IF som solklar etta mellan stolparna. Skulle ju bli utlånad till Levanger i Norge men det gick inte ihop med familj osv.
parssinen27: Jag minns det. Han var överlägset bästa målvakten i serien och hjälpte Ånge mycket. Inte så långt ifrån att Ånge gick upp i div 1 med hans hjälp och den satsning som gjordes då.Sedan stack många spelare och man fick börja om i div 6 igen när danskens sponsring också försvann. Tråkigt tycker jag Ånge hade något riktigt stort på gång. Tycker de borde kunna ha ett hockeylag i div 1 också.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer