Zäta75: Ja det var riktigt trist att det slutade som det gjorde. Div 1 hockey funkar när man tar in spelare från Sundsvalls området men inte när man bara satsar på hemvävt.
parssinen27: Vet inte hur mycket Elias P och hans far satsar i Ånge IK. Men det borde finnas kapital. Men det är nog inte så lätt att locka bra spelare till Ånge tyvärr. Man har ju haft en del Nordamerikaner de senaste åren genom Elias kontakter.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer