1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614876 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2467998

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: han kommer idag. verkar inte vara bestämt om han är på bänken redan idag dock.

Så här säger Kapanen:

– Han var på is senast i fredags och behöver få komma igång först. Om han kan vara med på matchvärmningen så kanske han är med redan på matchen, men det får vi se.

– Annars blir det senast torsdag, säger Kapanen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
” Leksands kommun röstade i går kväll ja till utökad borgen åt hockeyklubben Leksands IF. Hockeyklubben ansökte om att få 10 miljoner kronor mer i borgen, pengar som bland annat ska gå till att energieffektivisera arenan.
💸💸
”Hoppas att det ska betala tillbaka sig, det bidrar till ungdomarna och många andra saker", sade Andreas Hedbom, vd för Leksand IF, till P4 Dalarna innan beslutet fattades av kommunen.
💸💸
De tio miljonerna är utöver de redan 8 miljoner i borgen som kommunen tidigare sagt ja till ”

Lägligt nu när Cehlarik har kritat på ett 3-års kontrakt. Leksingarna skäms inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer