1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2468045

Sv: Apropå nånting...
” Leksands kommun röstade i går kväll ja till utökad borgen åt hockeyklubben Leksands IF. Hockeyklubben ansökte om att få 10 miljoner kronor mer i borgen, pengar som bland annat ska gå till att energieffektivisera arenan.
💸💸
”Hoppas att det ska betala tillbaka sig, det bidrar till ungdomarna och många andra saker", sade Andreas Hedbom, vd för Leksand IF, till P4 Dalarna innan beslutet fattades av kommunen.
💸💸
De tio miljonerna är utöver de redan 8 miljoner i borgen som kommunen tidigare sagt ja till ”

Lägligt nu när Cehlarik har kritat på ett 3-års kontrakt. Leksingarna skäms inte.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Dom vänder på varenda sten i Leksand så att säga..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer