-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4956)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Grym stämning stundtals i början och slutet. Dock så bör vi lägga ner försöken med att få igång "Kom igen Timrå - Kom igen Timrå" eftersom den aldrig funkar speciellt bra. Mest bara att man står 20 pers och försöker få igång den och tempot höjs hela tiden så ibland så blir det bara slödder.
Är det förresten någon mer än mig som tar "Vi älskar Timrå" som ett tecken på att man givit upp eller att matchen är slut? Gillar inte när någon startar det tex som idag då Frölunda gjorde 1-3, chansen fanns teoretiskt att vi skulle kunna ta igen det men "Vi älskar Timrå" tycker iaf jag ger ett tecken av att man gett upp. Okej om man ligger under med 3-4 mål och det redan är kört men man bör försöka peppa laget ännu mer i slutet.