Sputnik: Har för mig att jag läst att Oskars ligger top 3 sett till senaste 20 matcherna, iaf väldigt högt. Fortsätter dom så här så lär det vara en läskig motståndare i ett slutspel.
Jåkkinen: Jo absolut. Tänker mest att man sett i statistiken att de förlorat skotten rätt stort ett par ggr men att Juel spikat igen med. Klyschigt att säga men en bra defensiv vinner ju mästerskap sägs det. Tror det ligger en del i det ändå. Stäng ner förstakedjan så är de lite mer behagliga vill jag påstå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.