Jåkkinen: Ja, men det här blev ju en ganska trivsam lördag ändå. Mindset innan match: säker på torsk. Läskiga och kulturlösa Växjö på besök och hyllning av Timrå-legendar innan. Som upplagt för plattmatch deluxe.
Men ändå: disciplinerat och strukturerat spel där alla chippade in. Tyckte att Timrå gjorde en "Växjö" på Växjö. Det vill säga: tålamod, tålamod och lite mer tålamod. Det och ett PP som var topp notch.
Hehe närå, Fröberg skall ha en eloge till att han säsong efter säsong lyckas träffa rätt på spetsen. Sen Filander som verkar vara grym på att få ut mycketbav sitt material. I ett slutspel kan allt hända och ett Oskars som har allt att vinna kan blir riktigt läskiga, helt klart.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.