Kan bara säga att man hade rätt inställning inför matchen. Förväntade mig inte alltför mycket, men var inte uppgiven på förhand. Kunde Malmö krossa dem, så kan vi bara inte vara alldeles chanslösa. Om botten kan slå toppen bör även mitten kunna rå på den. Sedan visade Timrå upp sig från sin allra bästa sida. Kämpade som fan och bärgade tre skapligt rättvisa poäng. Special teams visade sig vara vårt speciella vinnarvapen idag. Firandet pågår för fullt och glasen står inte tomma långa stunder. Smålandsklass över det 🍻
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kan bara säga att man hade rätt inställning inför matchen. Förväntade mig inte alltför mycket, men var inte uppgiven på förhand. Kunde Malmö krossa dem, så kan vi bara inte vara alldeles chanslösa. Om botten kan slå toppen bör även mitten kunna rå på den. Sedan visade Timrå upp sig från sin allra bästa sida. Kämpade som fan och bärgade tre skapligt rättvisa poäng. Special teams visade sig vara vårt speciella vinnarvapen idag. Firandet pågår för fullt och glasen står inte tomma långa stunder. Smålandsklass över det 🍻