DJ Hemp: Synd att det var så lite kvar på perioden. En jävla kukperiod för att vara modest. Ruggigt uselt åt alla håll och kanter med dräll, missar och slarv. Ganska precis exakt så man INTE ska uppträda borta mot FBK. Oavsett om dom torskat 100 matcher i rad.
Får hoppas att man gjort av med alla spelvändningar i första och att man faktiskt visar lite karaktär och ger det här en ordentlig jävla chans. Lite mer resolut och med en jäääävla massa mer tålamod i spelet. Hitta defensiven så kommer det finnas en chans att äta igen det här.
Dahléns mål är jävligt viktigt. Det kan ha gjort att det fortfarande finns en chans att hämta igen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.