Långben: Vi vinner skotten med 28-27 ändå förlorar vi stort. Slarvet i 1a perioden kostar oss matchen. Vi är inte sämre än detta Färjestad med skador på viktiga spelare
Zäta75: efter 2-6 så hävdar jag bestämt att Färjestad är mycket bättre än oss trots alla deras skador.. utan skador skulle det troligen varit tvåsiffrigt ...till dom alltså..
Zäta75: Går inte vinna när vi har spelare som inte kan hantera press i egen zon utan ger bort puckar. Då spelar det ingen roll vi vinner skotten och egentligen spelar jämnt mot motståndarna.
Har varit ett aber senaste tiden vid flera tillfällen. Så fort det blir lite press slår paniken till hos backarna och de gör fatala misstag där det oftast slutar med att motståndarna kommer till en målchans.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.