Om det finns en sak man har lärt sig över alla år så är det att Timrå IK ALLTID, och på ett ytters konsekvent sätt kommer att hitta ett sätt att göra sina supportrar besvikna när det spelas viktiga matcher.
Vi visar stundtals i matchen att vi har det i oss. Men nu är vi inne på 3 fullständiga plattmatcher på de senaste 4 och vi får skatta oss FÖRBANNAT tursamma om vi lyckas stjäla till oss den sista play-in platsen.
JA, det är ett fall framåt att unvika negativt kval, men den här föreningen har extremt mycket jobb och förändringar framför sig om man aspirerar på att inte endast hålla sig kvar.
Sen kommer väl fågelholk-Ante tycka att vi gör en bra match på presskonferensen för att ytterligare pissa en i käften en sån här kväll.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi visar stundtals i matchen att vi har det i oss. Men nu är vi inne på 3 fullständiga plattmatcher på de senaste 4 och vi får skatta oss FÖRBANNAT tursamma om vi lyckas stjäla till oss den sista play-in platsen.
JA, det är ett fall framåt att unvika negativt kval, men den här föreningen har extremt mycket jobb och förändringar framför sig om man aspirerar på att inte endast hålla sig kvar.
Sen kommer väl fågelholk-Ante tycka att vi gör en bra match på presskonferensen för att ytterligare pissa en i käften en sån här kväll.